Onze missie

Vamatec wil het productieproces van zijn klanten optimaliseren door het aanbieden van geschikte kwaliteitsproducten in combinatie met technische ondersteuning. Daardoor dragen we bij tot het succes van onze klanten.
 

Onze visie

Vamatec wil de meest waardevolle speler zijn op het vlak van gereedschappen en machines voor de metaalverwerkende industrie. Wij bouwen aan een oprechte en waardegedreven lange-termijnrelatie met onze klanten.  Op deze manier kunnen wij door het leveren van kwaliteitsproducten en passend advies hun productie optimaliseren. We bieden hen de meest geavanceerde producten in combinatie met hedendaagse technieken. Wij zetten volledig in, om naast het optimaliseren van het productieproces van de klant ook voor een ultieme klantentevredenheid te zorgen. Tevreden klanten moeten onze belangrijkste ambassadeurs worden.
 

Onze waarden

Onze waarden drijven onze acties

1. Eerlijkheid

Eerlijkheid creëert een lange-termijn relatie met onze klanten.
Een open communicatie tussen de medewerkers zorgt voor een betere team-geest en een aangenamere werkomgeving

2. Kwaliteit

We beloven alleen wat we kunnen realiseren en realiseren wat we beloven. We streven niet enkel naar kwaliteit door het aanbieden van topproducten, maar ook in onze manier van samenwerken. De prestaties die iedere schakel van ons team levert, spruit voort uit een passie voor kwaliteit.

3. Verantwoordelijkheid

Iedereen binnen de organisatie is betrokken en bevoegd om ondernemend te zijn. Elk heeft eigen verantwoordelijkheden en kan beslissingen op zijn niveau nemen die zinvol zijn voor de klant en het bedrijf.

4. Flexibiliteit.

De markt verandert voortdurend. Dit creëert de noodzaak om alert te blijven en tijdig de noodzakelijke bijsturingen te maken. Flexibiliteit en snel reageren zijn troeven die onze concurrentiekracht verzekeren.

5. Samenwerken

Er wordt collectief samengewerkt voor het behalen van onze doelstellingen. Dit zorgt voor toewijding, verantwoordelijkheid, initiatief en loyaliteit.

6. Klantgerichtheid

Alle medewerkers van de organisatie zijn overtuigd van het belang van onze klant. Wij hebben een klantgerichte cultuur die in het teken staat van onze klant. Wij zetten graag steeds een stap extra voor onze klant. Wij willen weten hoe onze klant over ons denkt om daarmee onze dienstverlening telkens weer te kunnen verbeteren en aan te scherpen. Wij willen onze klant een stap voor zijn in voorlichting en communicatie.